سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

دیگر از این همه نیرنگ به تنگ آمــده است
با علی لشکر شبرنگ به جنگ آمـده است


هان ببینید چه دندان به غضب می سـایند
کـه به پیکـار "علـی" شیـر عـرب مـی آینـد


فـاش پیـداست کـه از غیـظ برافـروختـه اند
و چه کیـن ها که در انبان دل اندوخته اند
*

ظـــاهـــرا  غصــهء میراث پـیـمـبـــر  دارنـــد
تــا علــی را مـگـر از مسنـد دیـن بـر دارنـد

پس چه در خانه نشستیم؟ علی تنها ماند
منتظــر بهـر چـه هستیم؟ علـی تنهـا مـاند

پـای در معـرض حفـره اسـت، مراقب باشیم
کـوفــه آبستـن کفــر اسـت، مراقـب باشیـم

با ولـی باش مگـو راه ولایـت سخــت اسـت
آنکــه هـم پـای ولایـت نـرود بـدبخــت اسـت

این چه فتنه است که آفت زده ایمــان ها را
"
ایـن عمــار" کـه روشـن بکنــد جــان هـا را

"
ایـن عمــار" کــه تـبـیـیــن حقــایق بکند**
"
ایـن عمــار" کــه از دسـت شمــا دق بکند؟

خصم در گوشه نشسته است که تزویر کند
نکـنــد بــاز تــو را فـتـنــه زمـیــن گـیــر کـنــد

نکـنــد بــا شـتـــر مـعــرکــه هـمـــراه شـوی
نکـنـــد مـثـل "
بنی ساعده" گـمــراه شـوی

خـصــم خـصــم است ولو یار نمــاید خود را
در پــس دیــن تــو انـکــار نـمـــایـد خـــود را

دشمن این مرتبه قرآن سر نی خواهـد بـرد
آنکه مرداست به این مسأله پی خواهدبرد

نـیــزه نـیــزه اسـت ولـو بـر ســر او قـرآن هـا
کفر کفری است که بر خواستـه از ایمان ها

نیز
ه نیزه است ودراین غائله خون خواهد ریخت
کفر
از این سجده بی مغز برون خواهد ریخت

شک نکن بعـد ولی روح ولا خواهد سوخت
کودکی در کبد کرب و بلا خواهد سوخـت...

 

وبلاگ: http://bedahe.blogfa.com/


نوشته شده در سه شنبه 88/10/22ساعت 4:1 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

جانا زهجر رویت شب تا سحر بسوزم

شب تا سحر برایت با اشک تر بسوزم

چون صبح می شود باز تا شام من غمینم

با این غمی که دارم شام دگر بسوزم

در رهگذر بیایم از تو سراغ گیرم

چون کام برنیاید در رهگذر بسوزم

با دوستان نشینم ، باذکر تو قرینم

از جمع دوستان باز من بیشتر بسوزم

چون آفتاب بینم ، ای آفتاب عالم

چون زیر ابر هستی من بیشتر بسوزم

هر جا قدم گذارم در سوز و ساز هستم

هم در حضر رهجرت هم در سفر بسوزم

تو از علی صافی گیری خبر چه نیکوست

               چون نیستم ز حالت من با خبر بسوزم


نوشته شده در سه شنبه 88/10/15ساعت 11:19 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

 

منتظری خطاب به امام :جنایات اطلاعات شما و زندانهای شما روی شاه و ساواک را سفید کرده است

 

پاسخ امام به منتظری : نامه‌ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان -روحی له الفدا- و خون‌های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند.

کروبی: جماعتی وحشی را به جان مردم انداخته اند

بی بی سی : مهدی کروبی از رهبران معترضان ایران در پیام تسلیت خود از خشونتهای "وصف ناپذیر" و "گناه نابخشودنی" حکومت علیه تظاهرکنندگان روز عاشورا به شدت انتقاد کرده و گفته است حتی شاه هم "حرمت عاشورا" را نگاه داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نامه کروبی به منتظری در سال 1367 :
1- شما خوب می دانید که امت قهرمان پرور ایران هرگز تحمل کوچکترین اهانت به ساحت مقدس حضرت امام را ندارد و این حقیقت در دوران ستم شاهی بارها ثابت شده است. راستی اگر روزی این ملت باخبر شود که در بیت شما نسبت به عکس امام چه جسارتی شده است می دانید با آن بیت چه خواهند کرد؟
 
2- ما رسما اعلام می داریم که تا منابع خبری و تشکیلات درونی شما اصلاح نگردد ، این ره به ترکستان است و هرگز نخواهید توانست وظایف و مسئولیتهائی را که در قبال اسلام و انقلاب اسلامی بر دوش دارید به درستی به پایان ببرید بلکه ممکن است خدای نخواسته به خود و اسلام و انقلاب زیان‌های جبران ناپذیری وارد کنید. این حقیقت را می توانید با مطالعه در زندگی برخی‌علما و مراجع گذشته که در محاصره اطرافیها و نزدیکان بوده‌اند به خوبی به دست آوریدکه قرآن می فرماید: لقد کان فی قصصهم عبرة لاولی الالباب – والسلام علیکم ورحمت الله.
 
 و کروبی بعد از 20 و اندی سال

 

شبکه ایران: در حاشیه برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاههای کشور، تصاویری در برخی از رسانه‌های ماهواره‌ای نشان داده شد که در آن حامیان خیابانی موسوی و کروبی اقدام به پاره پاره کردن و آتش زدن تصاویری از امام خمینی (ره) می‌کردند.

این تصاویر که روز گذشته با استقال رسانه‌های ضد ایرانی دیگر همراه شده بود، بارها و بارها از شبکه‌های انگلیسی و سعودی از جمله "العربیه" پخش شد و تبدیل به بیت الغزل این رسانه‌ها در گزارشهایشان از تهران شده بود.

 

پیام تسلیت کروبی به منتظری در سال 1388 :

آن فقیه عالی مقام به پیروی از امام راحل (ره) حکومت اسلامی را با قرائت مردم سالاری دینی متکی به آرای مردم از متن کتاب و سنت استنباط و استخراج نمود و تا آخرین لحظه حیات در دفاع از آزادی و استقلال کشور و از حریم دین و مذهب درنگ نکرد .


نوشته شده در چهارشنبه 88/10/9ساعت 3:41 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

خاطره ای منتشر نشده از مهندس حبیبی دبیرکل محترم حزب موتلفه اسلامی

ابتدا فوت آقای شیخ حسین علی متتظری را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم که با این همه ظلمی که این فرد نسبت به نظام اسلامی و شخص رهبری انجام داد خداوند او را مورد غفران قرار دهد. الله اعلم

پس از مراسم عزاداری دیشب عده ای از دوستان دور مهندس محمد نبی حبیبی (دبیرکل محترم حزب موتلفه اسلامی) جمع شده بودند و ایشان خاطره زیر را برای جمع نقل کردند.

مهندس حبیبی گفتند در زمان حیات حاج احمد آقا در طی جلسه ای که با حضور آقای رفیق دوست پیش حاج احمد آقا بودیم حاج احمد آقا مطلب زیر را نقل کردند:

حاج احمد آقا گفتند در سال 65 جلسات هفتگی سران قوا در دفاتر یکی از آنها یا در جماران،  البته بدون حضور امام برگزار می شد.

در یک جلسه ای که در جماران تشکیل شده بود. من (حاج احمد آقا)، آیت اله خامنه ای (ریس جمهور) ، آقای موسوی اردبیلی (ریس شورای عالی قضائی) ، آقای میرحسین موسوی (نخست وزیر) ، آقای هاشمی رفسنجانی (ریس مجلس) حضور داشتیم.

از قرار اتفاق در همان روز آقای منتظری نیز با امام جلسه داشتند. در آن سال امام هر وقت با آقای منتظری ملاقات می کرد بعد از جلسه برافروخته و عصبانی بودند. به طوری که در چهره شان مشخص و نمایان بود.

در وسط جلسه بودیم که ناگهان امام بدون در زدن (که به طور معمول و رسم ایشان برای احترام بود) یک دفعه و با همان حالت عصبانیت شدید و برافروختگی وارد اتاق شدند و رو به ما فرمودند که " من از اول با قائم مقامی آقای منتظری مخالف بودم و خبرگان بدون هماهنگی با من به این کار اقدام کرد و من منعی نکردم اما الان می گویم آقای منتظری بدرد رهبری بعد از من نمی خورد"  جمله امام که تمام شد همه سران قوا و من در یک سکوت سنگینی فرو رفتیم و همه متحیر از این جملات بودیم چون سابقه نداشت و حضور غیر متتظره امام هم نشان از اهمیت موضوع بود.

بعد از مدتی سکوت آقای خامنه ای شروع به صحبت کردند که"  آقای منتظری شاگرد شما بودند و در زمان شاه مبارزات داشتند و زندان طولانی مدت رفتند و ...." و از آقای منتظری تعریف کردند و در آخر هم آقای خامنه ای گفتند که " خب اگر ایشان نباشند چه کسی باشد؟ " به محض اینکه آقای خامنه ای این حرف را زدند  امام بی فاصله و سریعا دست شان را به سمت آقای خامنه ای دراز کردند و گفتند " خود شما " که بعد از این حرف امام دوباره جلسه به سکوت سنگینی رفت و باز بعد از مدتی  خود آقای خامنه ای خطاب به امام فرمودند " اگر اجازه می دهید من درخواستی از شما دارم" بعد از اجازه امام ایشان فرمودند " درخواست می کنم همین الان حکم کنید که بازگویی این مطلب در خارج این جلسه حرام است مگر به اذن شما " که امام پذیرفتند و به اعضای جلسه همین را حکم کردند.

این کل خاطره ای بود که آقای مهندس حبیبی برای  ما از جلسه خودشان و آقای رفیق دوست با حاج احمد آقا تعریف کردند.

عده ای از دوستان تقاضا کردند که ایشان این مطلب را نوشته و برای چاپ در اختیار رسانه ها قرار دهند اما ایشان گفتند که چون در جلسه ما با حاج احمد آقا فقط آقای رفیق دوست بودند یک نفر برای تایید مطلب کافی نیست. و همچنین این خاطره را 2 بار هم در حضور حاج سید حسن آقای خمینی نقل کردند که اتفاقا در هر دوبار در جمع سران احزاب راست و چپ و اصولگرا و دوم خردادی بود که ایشان هم بودند و من به عنوان نماینده موتلفه در ضمن سخنرانی ام بیان کردم و کسی هم بعدا اعتراضی نکرد.

و گفتند که خاطره را نوشته اند و به موسسه نشر آثار امام هم داده اند.

از آنجایی که خود مهندس حبیبی این خاطره را در جمع های مختلف هم نقل کرده اند برای نوشتن این مطلب در وبلاگ اجازه مستقلی از ایشان نگرفتم اما کسانی که این مسئله برایشان مهم است می توانند با خود مهندس حبیبی صحبت کنند.

و اما نکات مستخرجه از این خاطره:

1-  امام از اول با قائم مقامی رهبری منتظری مخالف بودند

2- خبرگان رهبری بدون اذن امام برای ایشان قائم مقام تعیین کرده بود

3- امام از سال 65 که قضایای مهدی هاشمی پیش آمد به انحراف منتظری پی برده بودند و پس از هر جلسه با ایشان هم برافروخته و عصبانی و ناراحت بودند که این عصبانیت برای امام به آن خونسردی نشان دهنده نوع مطالب رد و بدل شده بین ایشان و منتظری بوده است.

4- امام از سال 65 (3 سال قبل از فوتشان) روی رهبری آیت الله خامنه ای نظر داشتند و جواب قاطع و بی فاصله ایشان به سوال آقای خامنه ای در آن جلسه نشان از تفکر قبلی ایشان بر روی این مسئله است. ضمن اینکه این جواب نشان دهنده رد دیگران تا زمان حضور آیت الله خامنه ای را می دهد. دقت کنید که امام می توانستند به صورت کلی هم جواب دهند یا مثلا بگویند یکی از همین جمع خودتان اما نام بردن از شخص آقا در آن جلسه حتی برای خود اعضا هم بسیار سنگین بوده است

5-  حضور آقای میرحسین موسوی در آن جلسه برای این زمان ما بسیار مهم است. چون ایشان حتما این جلسه را به یاد دارند. نظر امام را هم می دانند و آنوقت این همه علیه رهبری موضع می گیرند. و حرف می زنند و بر ضد نظام کار می کنند. ای کاش ایشان صداقت داشتند و خاطره این جلسه را نقل می کردند. و البته نشان دهنده این است که هم اکنون میرحسین موسوی بر ضد نظر امام فعالیت می کند. در حالی که خود را مدعی راه امام می داند

6- تا این لحظه به خاطرات سال 65 هاشمی رفسنجانی دسترسی ندارم و خاطرات ایشان در آن سال را بررسی نکردم تا ببینم آیا ذکری از همچنین جلسه ای در آن وجود دارد یا نه. امیدوارم به زودی نتیجه این بررسی نیز مشخص شود.

------------------------------------------------------------------

پی نوشت :

1-     پیام آقا به مناسبت فوت شیخ حسینعلی منتظری بسیار حکیمانه و متواضعانه بود چون اول شخص مظلوم در این بحث ها خود ایشان هستند به خصوص با تهمت هایی که منتظری به ایشان وارد کرده بود. ضمن اینکه به نظر من در این وسط ما باید نظر خود را نیز حفظ کنیم هرچند رهبری اینگونه پیام دادند اما نباید ظلم های او به نظام و رهبری مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد.

2-     هنوز فتنه های دوران امیرالمومنین بر سر ما نیامده است فتنه سوار شدن زن پیامبر بر شتر سرخ مو و ایستادن رو در روی حضرت و نظام حکومتی ایشان باید دید مصداق کنونی اش چه می شود؟؟؟؟

به نقل از:

http://srfarzaneh.persianblog.ir/ 


نوشته شده در شنبه 88/10/5ساعت 12:7 صبح توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

 

 

جنگ نهروان در قم!

 

حاشیه های خواندنی از یک دروغ بزرگ

 

دوشنبه 30 آذر، قم مقدسه، روز اول مرگ منتظری
90 درصد جمعیت از اصفهان نجف آباد و تهران آمده بودند
ساعت حدود 9 بود که وارد خیابون ساحلی(شهید محمد منتظری) شدم، شاید حدود 1500 ماشین در خیابان ها و کوچه های ساحلی و صفائیه پارک شده بود که 99 درصدشون دارای پلاک های 13 و 23 از استان اصفهان و شهرستان نجف آباد و همچنین پلاک های 11، 22، 33، 44 و 55 از استان تهران بودند. یکی از دوستان مطلع میگفت حدود 100 اتوبوس از از نجف آباد و اصفهان وارد قم شدند.
دروغ بزرگ خبرگزاری های دشمن و اصلاح طلب:
*بیش از 80درصد از شرکت کنندگان در مراسم امروز که به زعم رسانه‌های داخلی و خارجی بین 500هزار تا یک میلیون نفر بوده‌اند با نمادهای سبز در این مراسم شرکت کردند. *جمعیت به قدری زیاد بود که خیابان‌ها اطراف حرم و بیت آیت‌الله منتظری مملو از جمعیت بود. (منبع: پارلمان نیوز)

تخمین خوشبینانه جمعیت مردم حاضر و سبز ها : 20 تا 30 هزار نفر
اگر خیلی خوش بینانه قضاوت کنیم تمام جمعیت سبزی ها 20 تا 30 هزار نفر بود. مسیری که روی نقشه قرمز شده تمام مسیر حرکت سبزهاست، تمام عکسها و فیلم هایی که روی اینترنت منتشر کردند و ادعای جمعیت چند صد هزار نفری و یا حتی میلیونی کردند مربوط به همین منطقه هست اونایی که با خیابانهای اطراف حرم آشنا هستند می تونند قضاوت کنند. طول این مسیر حدود 750 متر میشه (با مقیاس نقشه های چاپ شده قم که 1 به 15 هزاره؛ 5 سانتیمتره) یعنی از داخل صحن آینه حرم مطهر و خیابان آیت الله مرعشی نجفی (معروف به خیابان ارم) و خیابان حجتیه تا بیت آقایان صانعی(کوچه اول) و منتظری(کوچه دوم). تمام این مسیر 750 متری اگر مملو از جمعیت هم باشه، و عرض خیابانها هم 20 متر، با احتساب هر متر مربع 2 نفر هنگام را رفتن، 20*750*2= 30 هزار نفر. در حالی که در آنِ واحد همه این خیابان ها و صحن آینه پر نشدند. هنگام اقامه نماز میت تقریبا صحن آینه پر شده بود به اضافه بخش هایی از خیابان ارم. حالا کم کنید فضاهای خالی از جمعیت و حاشیه خیابان ها که بسیجی ها بودند به اضافه نیروهای تماشاچی که جزء هیچکدام نبودند و آمده بودند ببینند چی میشه. تازه از اون جمعیت سبزی ها که در صحن آینه و خیابان ها جمع شده بودند تعداد زیادیشون مقلدین سنتی منتظری بودند که به وصیت منتظری و توصیه احمد منتظری گوش دادند و مراسم تشییع را سیاسی نکردند و بلافاصله متفرق شدند. البته سبزی ها نشون دادند که به منتظری هم معتقد نیستند.

 
مثلا این عکس خبرگزاری مهر که پرجمعیت ترین عکسه، از خیابان حجتیه گرفته شده. مشاهده میکنید آخر خیابان هم خالیه. عرض این خیابان 20 متره و طولش با مقیاس نقشه های چاپ شده قم که 1 به 15 هزاره،150 متره. اگر در هر متر مربع هنگام راه رفتن 2 نفر باشه. 150*20*2= کل جمعیت 6 هزار نفر. البته اطراف جنازه فشردگی جمعیت بیشتره، اما جمعیت اطرف جوی ها، درختان و در پیاده روها که بیشتر تماشاچی ها و بسیجی ها بودند و همچنین آخر خیابان که خالیه را باید کم کرد در نتیجه همین تخمین درسته. خوشبینانه تر هر متر مربع 3 نفر باشه جمع کل 9 هزار. مردم معترض به سبزی ها نیز همین جمعیت عکس زیر را تشکیل می دادند که بعد از پایان مراسم سبزی ها را با شعار منافق برو گم شو بدرقه کردند. البته متاسفیم که خبرگزاری های خودی این اعتراض مقدس را پوشش خبری ندادند. معلوم نیست خبرگزاری ایرنا با این ساختمان عریض و طویل در قم چه میکند. دریغ از یک گزارش تصویری...



حاشیه های مراسم تشییع:

هتک حرمت حریم حضرت معصومه(سلام الله علیها):
* احمد منتظری پسر منتظری معزول، بعد از اقامه صلاة میت دقایقی صحبت کرد و گفت: اکیدا توصیه میکنم شعار ندهید و جمعیت سریعا پراکنده شود و بعد هم گفت شب در مراسم ختم شب اول در مسجد اعظم شرکت کنید. مراسمی که ساعاتی بعد توسط حرکت خودجوش فدائیان رهبر تسخیر شد.
* اصحاب سبزپوش دجال هم بدون توجه به این سخنان با نظم خاصی که نشان از آمادگی و آموزش قبلی داشت در جمع های حدود صد نفری و با فاصله، مسیر فوق را بدون عجله طی کردند و حریم قدسی حرم را با شعار های توهین آمیز به رهبر مظلوم انقلاب و بسیج و نظام مقدس اسلامی، آلوده کردند.
* شاید این اولین بار بود که قم شاهد این فاجعه بود. مردم شهر قیام که به فرموده امام باقر(علیه اسلام) قائمین مقام حجت خدا در آخر الزمان هستند آنهم در ایام ماه خون شاهد حرمت شکنی به نائب حجت خدا بودند.
* حاشیه خیابان ارم برخی از مردم را میدیدی که اشک در چشمانشان حلقه زده بود و تنها به خاطر پیام حکیمانه رهبری بود که سکوت اختیار کرده بودند و درصدد مقابله بر نیامدند.

اخراج یاران دجال
* اما طولی نکشید که صبر مردم به پایان رسید و سیل جمعیت چند هزار نفری مردم و روحانیون قمی با شعار "شهر مقدس قم جای منافقین نیست" جمعیت سبزها را تا بیت منتظری تعقیب کردند و آنها را به سرعت پراکنده کردند.
* نماز جماعت ظهر را در خیابان ساحلی و جلوی کوچه بیت صانعی و منتظری در مقابل سبزهای بی نماز که شعار "مرگ بر ریاکار میدادند" برگزار کردند و بعد از نماز بود که سیل جمعیت با شعار "مرگ بر آخوند آمریکایی" "مرجع آمریکایی، نمیخوایم نمیخوایم" کوچه های بیوت را تسخیر کرد و اثری از سبزی ها نماند.
* جای تعجب بود جمعیت سبزها که از شهرهای دیگر آمده بودند چگونه در کمتر از یک ساعت هیچ کسی باقی نماند.
*برخی از مردم در جواب توهین سبزها به شجره طیبه بسیج شعار میدادند "اگر بسیجی نبود، ناموست اینجا نبود"، "اگر بسیجی نبود، صدام حسین بابات بود".

قم قیام کرد:
مراسم شب اول مرگ منتظری، مسجد اعظم
مراسم شب اول مرگ منتظری در تسخیر فرزندان سید علی
قرار بود طبق برنامه‌ی بیت منتظری معزول، مراسم شب اول مرگ وی، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم برگزار گردد. نماز تمام شد. در حالی که جمعیت زیادی نیز وارد مسجد می شدند تمام جمعیت فشرده ی چند هزار نفری در مسجد و صحن حیاط روبروی مسجد یکصدا و با صدایی فوق تصور آنچنان در حمایت از رهبر مظلوم انقلاب شعار میدادند که انگار ستون های مسجد می لرزید. مجری جلسه تلاش زیادی کرد تا جمعیت را کنترل کند اما آنقدر صدای شعارهای جمعیت زیاد بود که صدای مجری به گوش نمی رسید. تنها با خواندن کلام الله مجید جمعیت سکوت کرد و دوباره به خروش آمد.
جوشش جمعیت آنقدر زیاد بود که خاموش نمی شد جمعیت حروله کنان به سر و سینه میزدند و آنچنان فریاد میزدند که صدای هیچ کس به دیگری نمی رسید.
برخی از رجال که در هنگام تلاوت قرآن وارد جلسه شده بودند و برای جلسه ختم منتظری آمده بودند وقتی دیدند که هیچ خبری از افراد بیت منتظری و سبزی ها نیست مجلس را ترک کردند.
جمعیت شعارهایی علیه میرحسین و صانعی سردادند.
مردم حاضر بعد از حدود نیم ساعت شعار دادن به طرف بیت منتظری حرکت کردند. سخنرانی محتشمی در بیت منتظری مخلوع با حضور حدود 100 نفر در حال برگزاری بود. نیروی انتظامی جلوی کوچه بیت را گرفته بود. جمعیت چند هزار نفری مردم معترض دقایقی عزاداری کردند و در حالی که فریاد حیدر، حیدر سر میداند حلقه نیروهای انتظامی را شکسته وارد کوچه شدند و ساعاتی چند جمعیت داخل بیت را محاصره و شعار میداند "منافق بیا بیرون".


* البته چند نفر هم از دیوار بیت منتظری بالا رفته و تعدادی از شیشه ها را شکستند. تابلوی بیت منتظری و همچنین بیت صانعی را نیز کندند. بلاخره بعد از چند ساعت حدود ساعات 9 شب جمعیت متفرق شد.



سران فتنه و عنایت ویژه مردم قم  ...


ماجرای حضور میرحسین:


* میر حسین هم صبح تشییع آمده بود اما شجاعت حضور در میان جمعیت را نداشت با چند تا محافظ داخل ماشینش بود و حتی برای نماز میت وارد حرم هم نشد و قبل از نماز بلافاصله قم را ترک کرد البته کمی آنطرف تر از حرم در میدان مطهری وسط ترافیک گیر افتاد و مورد عنایت مردم قم قرار گرفت شیشه عقب ماشینش رو شکستند و خودش هم کم مانده بود سکته بزنه البته یکی از محافظینش هم زخمی شد.


ماجرای حضور کروبی:


* کروبی هم آمده بود البته از ترس مردم شبانه ساعت حدود ? شب وارد کوچه بیت شد ولی بی نصیب نمانده بود و یک دست کتک خورده بود. این بار دومه که کروبی در چند هفته اخیر شبانه وارد قم میشه.


ماجرای حضور صانعی و امامه ای که از سرش افتاد:


* صانعی هم این روزها جرئت حضور در مراسمات رسمی قم را نداره و حتی شب ها برق های بیتش خاموشه.


ساعت حدود ?.? صبح روز تشییع بود که ابتدا میرحسین از خانه پشتی بیت منتظری که روبروی بیت صانعی قرار داره بیرون آمد و تعدادی از معترضین در فشار جمعیت بی نصیب نگذاشته بودنش بعد از او کروبی از همان منزل بیرون آمد اما معترضین نتوانستند کاری از پیش ببرند و سپس صانعی بیرون آمد و توسط چند تن از طلاب و مردم معترض البته در میان برخی از سبزی ها مورد عنایت قرار گرفت و امامه اش باز شد و از سرش افتاد چند نفر هم از این صحنه فیلم گرفتند که شاید در آینده منتشر شود. گویا محل استقرار سران فتنه در همان خانه بود.


ظهر همان روز تشییع منتظری مردم معترض وارد کوچه بیت صانعی شدند و دقایقی علیه ش شعار دادند.


سه شنبه یکم یعنی فردای مرگ منتظری هم چند هزار نفر از روحانیون و مردم با شعار "صانعی برو گم شو" خواستار اقدام جامعه مدرسین درباره وی شدند و همچنین خبر می رسد گروهی از طلاب معترض پی گیر خلع لباس وی هستند.


اعتراض های پی در پی مردم قم ادامه دارد ...


* قابل ذکر است اجتماع و راهپیمایی مردم غیرتمند قم در پاسخ به جسارت های وقیحانه صبح روز مرگ منتظری،  سه شنبه 15 و 30 دقیقه از میدان روح الله برگزار شد. جمعیت چند هزار نفری طلاب و مردم چندین ساعت در خیابان ساحلی و جلوی بیت منتظری معزول و صانعی شعار دادند.


مراسم شب دوم مرگ منتظری:


* اخبار جدید حاکی از آن است که مراسم شب دوم هم تعطیل شد قرار بود از سوی آقای موسوی اردبیلی مراسمی در حرم مطهر برگزار گردد که با حضور مردم انقلابی ماجرا فیصله پیدا کرد.


دیگر بعید می دانم بتوانند مراسمی تحت عنوان مجلس ختم برای منتظری مخلوع در شهر قم برگزار کنند. مراسم شب اول و دوم که رسما تعطیل شد.


* تظاهرات چند هزار نفری بعدی صبح چهارشنبه دوم دی ماه  باز هم از میدان روح الله اما این بار به سمت بیت شریف آیت الله العظمی نوری همدانی برگزار شد و معظم له که در بالکن طبقه دوم بیت شریفشان ایستاده بودند سخنرانی انقلابی را ایراد کردند.


به نقل از :http://dolate-eslami.blogfa.com/


 


نوشته شده در جمعه 88/10/4ساعت 6:21 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

<      1   2      


Design By : ParsSkin.com