سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

حمایت خبری و پوشش نادرست و غلو آمیز اخبار دانشگاهی کشور در سایت های منافقین راهکار جدیدی از این دسته نیست اما یاد آوری این حرکات خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، روزسه شنبه 4 خرداد جلسه ای با حضور  مهندس صفار هرندی (وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم) به همت انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه با موضوع عدالت در سه دولت هاشمی ، خاتمی و احمدی نژاد بر گزار شد.

اما در این بین عده ای منتسب به تشکل غیر دانشجویی مجمع سمنان که وظیفه شان در دانشگاه جز حضور در برنامه تشکل ها و بهم ریختن برنامه های آنها نیست؛ در این برنامه نیز حضور پیدا کردند که تعداد آنها بین 30 تا 50 نفر بیشتر نبوده و در آخر برنامه که بی منطقی آنها مورد تمسخر شرکت کنندگان در جلسه قرار گرفت با هتاکی نسبت به سخنران برنامه جلسه را ترک کردند.

نکته قابل ذکر ان است که این خبر با سرعت برای سایت رسمی منافقین ارسال شد و این سایت با پوشش غیر واقعی و کذب سعی کرد وجهه به هم زنندگان برنامه را پر رنگ نشان دهد.

اما نکاتی که دروغ بزرگ این سایت و اغتشاشگران حامی میرحسین در دانشگاه سمنان را مشخص می کند از این قرار است که :

با استناد به خبر مندرج در همان سایت که قاطبه ی جمعیت سالن را غیر اغتشاشگران حامی میرحسین تشکیل می داده است و مطلب ادامه خبر که 600 تا 700 نفر در آخر برنامه سالن را ترک کردند، باید تالار خوارزمی 4000 نفر جمعیت داشته باشد و از آنجاییکه گفته شده تالار خوارزمی یک چهارم تالار امیرکبیر است پس تالار امیرکبیر باید 16000 نفر جمعیت داشته باشد؛ حال آنکه تالار خوارزمی حدوداً 400 نفر ظرفیت دارد !


شایان ذکر است که انجمن اسلامی دانشجویان پیشتر نیز با همین موضوع آقای کواکبیان را نیز دعوت کرده بودند که دانشجویان با آزادی عقیده در هر دو برنامه عقاید خود را مطرح کردند و بر خلاف اظهارات  سمپات فکری عملیاتی جریان اغتشاش در دانشگاه و لس آنجلس نشین فعلی؛ محسن سازگارا که در شبکهVOA  برای منتقد آقای صفار هرندی ابراز نگرانی کرده بود برای این دانشجو هیچ اتفاقی نیافتاده است .

دم خروس از آنجا پیدا است که حتی خبر زمان برنامه را نیز اشتباه زده اند چرا که این برنامه در روز سه شنبه 4 خرداد برگزار شده که سایت های مذکور آن را چهارشنبه 5 خرداد منعکس کرده اند.

قابل ذکر است علاوه بر رابطه خبری مجمع سمنان با منافقین این روزها این تشکل به پوشش گسترده مجید توکلی دست زده و وی را که با چادر به عنوان قهرمان معرفی کرده است!

پیش از این نیز در دانشگاه های دیگری همچون اهواز، شریف و تهران روابط گسترده این افراد با رسانه هایی چون صدای آمریکا و بی بی سی عیان شده بود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/3/12ساعت 12:17 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

یادم میاد پارسال همچین موقع هایی بود که یک مهندس بعد از 20 سال توی جعبه جادویی حاضر شد و جملات معروف و عامه پسندش رو گفت . از "قانونگرایی" گرفته تا "دوستی امام خمینی " و "التزام به ولایت فقیه" و البته "ادب مرد به زدولت اوست".

اما بعد از 22 خرداد و شاید چند روز قبل تر بود که این مهندس متوهم ما افاضات قبلی رو فراموش کرد ؛ و البته "ادب مرد به ز دولت اوست" را ایضا.

متوهم مهندس ما بعد از 22 خرداد که دید دیگه چیزی برای از دست دادن نداره با کمک چند تا اون ور آبی و اونور تر آبی (دیگه میشه اونور اقیانوس اطلس) و با شیخ مهدی ( که متاسفانه بازهم خواب موند و پنجم ! شد) عده ای رو کشون کشون تو خیابونا اورد. اما عاقل ها که دیدن مهندس هنرمند داستان ما راه به بیراهه گرفته ، صفشون رو جدا کردن. از راهپیمایی 25 خرداد که همه جور قشری توش بود ، موند تفاله های آشوبگر روز عاشورا. و این تفاله ها که دیگه عرصه رو تنگ و گفتارشون رو ننگ دیدن ، زبون به فحش و بی ادبی کشیدن. به هر حال قرآنٍ سر نیزه به همت عمارها پایین اومده بود ، اسب تروی پیر شده بود و کارامدی نداشت و عرعر های BBC و VOA خسته کننده شده بود.

اما هنوز هم بعضی از از عشاق پیر متوهم خوابند و تو BBC و face book و بالاترین دنبال گمشدشون میگردن.

فکر میکنن حالا که ما حرفی برای گفتن نداریم پس باید محیط های علمی و عقلی رو کنیم چال میدون. شاید این نتیجه بده.

نمونش این طیف سخنور و عاشق مناظره دانشگاه خودمون یعنی سمنان. که عاشق مناظرن ولی ... !!!

ولی وقتی گفتید باشه مناظره ، میگن نه از سوی طیفمون توبیخ شدیم!!! ( منظور همون طیف مدافع آزادیه )

الغرض؛

دوشنبه 3 خرداد کرسی آزاداندیشی به صورت مناظره بین صادق زیباکلام و عباس سلیمی نمین و با موضوع "رضا خان خادم یا خائن"  تو تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد. برای پرسیدن سوال شفاهی اولین داوطلب بنده بودم. با خوشامدگویی به مهمانان شروع کردم. با استناد به کتاب ارتشبد فردوست خیانتی که رضاشاه به خاطر تاج و تخت به وطنش کرده و در مقابل متفقین مقاومت نکرده بود رو یادآور شدم، از استاد زیباکلام خواستم که بفرمایند این چه خدمتی است؟

اما استاد جواب دادن که من کتاب فردوست رو معتبر نمی دونم ، و رضاخان در مقابل متفقین مقاومت کرد و اونهایی که در مقابلشون مقاومت نکرده بودند از جانب رضاخان تنبیه شدند .البته دکتر زیباکلام هیچ سندی هم برای مدعاش نیاورد. و از اینجا بود که شعله مناظره بین زیباکلام و سلیمی بالا کشید. هر چقدر سلیمی از اون برای مدعاش سند می خواست زیباکلام حاشا میکرد. جالب بود که طرفداران به شدت منطقی جنبش به اصطلاح سبز دانشگاه در مقابل صحبت های بدون سند زیباکلام دست میزدن اما در برابر سخنان مستند ( با ذکر کتاب و صفحه) سلیمی نمین شلوغ بازی در می آوردن که سند بی سند !!! خنده بقیه دانشجویان به این منطق عالی جنبش سبز و حاشای زیباکلام در یک بحث منطقی و تشویق اونها از سلیمی نمین در قبال سخنان مستند ، نتیجه ای جز شکست زیباکلام نداشت ، که این مسئله رو هم خود استاد فهمید (حالات روحی ایشون این موضوع رو فریاد میزد) و هم سایر دانشجویان. در برنامه یکی از دانشجویان به زیباکلام گفت : "آقای زیبا کلام ، من نمیدونم چه نسبت فامیلی بین شما و رضاخان وجود داره که انقدر از رضا خان حمایت می کنی!". اما این دانشجو بعد از سخنرانی روی سن رفت و از ایشون بابت لحن تندش معذرت خواهی کرد. و این است نهایت ادب یک دانشجو.

اما فرداش تو 4 خرداد ، جناب آقای صفارهرندی تو سالن خوارزمی دانشگا سمنان اومدن. با پارتی بازی، یکی از مدعیان حقیقت جو ! منطقی ! و با ادب! " ادب مرد به ز دولت اوست" روی سن رفت . با کمال ادب ! توهین ها و تهمت هایی رو نثار صفارهرندی و دانشجویان نمود . از دست اندرکارن گرفته تا حاضران. از اینکه نتونستن به صفار کفش پرت کنن معذرت خواست و گفت قبل از ورود سایر دانشجویان صندلی ها از سوی عده ای پر شده بود و الخ. و فهمیدیم که این فقط سران فتنه نیستن که توهم دارن. توهم در باور طرفداراشون هم بارور شده.

و دیری نپایید که همچون حوادث گذشته دانشگاه ، سریعا فیلم این ادب ورزی و راستگویی در"face book" و "بالاترین" و"یوتیوب" و ... قرار گرفت تا هر آنکس که ندانست "ادب مرد به ز دولت اوست" یعنی چه بداند آنرا. توصیه میکنم حتما این کلیپ رو ببینید تا اگر شما هم نمی دانید (مانند من که نمی دانستم) بدانید.


نوشته شده در جمعه 89/3/7ساعت 5:56 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

سخنرانی جناب آقای صفار هرندی در روز سه شنبه 4 خرداد در دانشگاه سمنان برگزار شد.

این مراسم با موضوع ‍«عدالت در سه دولت هاشمی ، خاتمی و احمدی نژاد» برگزار گردید. قرار  بود این سخنرانی با حضور کواکبیان ،دبیر حزب مردمسالاری به صورت مناظره برگزار گردد که با استنکاف آقای کواکبیان از این امر ،‏بصورت سخنرانی برگزار گردید.صفار هرندی عدالت در دولت نهم را رو به رشد خواند.

*حواشی مراسم

 - طیف مخالف با هو کشیدن و شعار ‍«دروغگو » سعی در ایجاد تنش در مراسم را داشت که با تشویق ممتد حضار در حمایت از صفار هرندی مجبور به سکوت شدند.

- یکی از اعضای جنبش به اصطلاح سبز با لحنی بی ادبانه از صفار خوشامدگویی نمود . وی گفت «معذرت می خواهیم که نتوانستیم مانند دانشگاه خواجه نصیر از شما استقبال کنیم!!!» .

-  در پاسخ صفار هرندی به پیروزی طیف انقلابی دانشگاه (انجمن اسلامی مستقل) بر طیف وابسته به ملی - مذهبی ها ( مجمع اسلامی ) با اختلاف بیش از 400 رای اشاره نمود. این سخن وزیر فرهنگ دولت نهم با تشویق ممتد دانشجویان مواجه شد.

- صفار هرندی از مجری برنامه که از مخالفان درخواست نمود سکوت را رعایت کنند خواست جلسه به همین منوال پیش رود.

- وقتی صفار هرندی نام خاتمی را برد ، به مانند برخی مراسمات گذشته ، عده ای شروع به تشویق کردن نمودند که صفار گفت : «به جاهای شیرین تر نیز می رسیم.»

- در اثنای برنامه عده ای با شعار «ننگ ما ، وزیر فرهنگ ما» سخنان صفار هرندی را قطع کردند که مورد تمسخر سایر حضار قرار گرفتند. صفار گفت این شعار قدیمی است و من دیگر وزیر فزهنگ نیستم.


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/6ساعت 12:48 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام صدیقی در گفت وگو با وطن امروز درباره ابعاد شخصیتی آیت الله بهجت چنین می گوید :

• قبل از به دنیا آمدن آیت‌الله بهجت، پدر ایشان به بیماری سختی دچار شده و در زمان بیماری، صدایی می‌شنود و کسی به ایشان می‌گوید که محمدتقی در راه است. همین امر نشان می‌دهد که آیت‌الله محمدتقی بهجت ذخیرهًْ‌‌الله است و گوهر خاص و نایابی است که خداوند عطا کرد.

• مرحوم آقای بهجت قبل از 18 سالگی به درجه اجتهاد رسیدند.

• با یک واسطه از شیخ عباس قوچانی نقل می‌کنند که محضر استادمان میرزاعلی آقای قاضی بودیم، استاد فرمودند شیخ محمدتقی بهجت نامه‌ای نوشته و در این نامه مساله‌ای را سؤال کرده است. اگر کسی 3 روز روح را از بدن خارج کند حال که روح به بدن باز‌گردد آیا باید قضای نماز را به جای آورد؟ استاد بیان کردند که من مطمئن هستم این کار، کار خود شیخ محمدتقی بهجت است و ایشان سیر ملکوتی داشته است.

• ایشان در نماز، نماز نمی‌دید، بلکه خدا را می‌دید. وقتی نماز می‌خواند 3 روز بدنش خسته بود. عده‌ای می‌گفتند ما نگران نماز آقا بودیم و درخواست داشتیم که از نماز مستحبی خود کم کنند. یکی از مراجع قم بیان می‌کردند که آیت‌الله بهجت نقال نیست و هرچه می‌گوید جزو جانش است.

• در آن زمان که مبارزه با شاه باب نبود، جمعی آمده بودند خدمت مرحوم آیت‌الله بروجردی و اعلام آمادگی کرده بودند که اگر ایشان دستور دهند، حاضرند علیه شاه قیام کنند. آیت‌الله بروجردی از این امر استقبال نکرده بودند و اجازه چنین حرکتی را نداده بودند. بعدها در جمعی فرموده بودند «با فرض اینکه شاه از سلطنت خلع شد، چه کسی را می‌توانیم برای اداره مملکت معرفی کنیم.» لذا دلیل عدم حمایت ایشان از این حرکت، این احساس بود که شخصی برای جایگزینی شاه نداریم. مرحوم آقای بهجت همان زمان فرموده بودند «چرا نمی‌توان کسی را پیدا کرد؟ با توکل بر خدا و پس از شروع حرکت و سقوط شاه، شخص جایگزین او پیدا می‌شود» لذا در اوج عرفان و فقاهت، مسائل سیاسی آن زمان را دقیقا رصد کرده و از حرکت‌های ضد شاه حمایت می‌کرد.

• آیت‌الله بهجت به علت علاقه وافری که به امام خمینی داشتند از ابتدای نهضت همراه ایشان بودند. متقابلا علاقه امام به آیت‌الله بهجت نیز فوق‌العاده بود. حضرت امام می‌گفتند که آقای بهجت صاحب موت اختیاری است و قدرت خلع دارد و می‌تواند روح را از بدن خودش خارج کند.

• اطرافیان امام (ره) مثل آقای مسعودی نقل می‌کردند، امام آن روزی که بنا بود به دیدار آیت‌الله بهجت بروند ذوق و شوقی وصف‌نشدنی داشتند و وقتی وارد اتاق محقر آقای بهجت ‌شدیم، امام با نگاهی که به ما ‌کردند، ‌فهمیدیم که ایشان دوست دارند خلوت بشود و 2 نفری با هم سخن بگویند و اینکه میان این عاشق و معشوق چه می‌گذشت، خود و خدایشان می‌دانند.

• مرحوم آقای بهجت در زمان بیماری حضرت امام، خیلی برای شفایشان دعا کردند، ایشان می‌فرمودند: «در حال تعقیبات نماز صبح بودم که مکاشفه‌ای برایم پیش آمد؛ امام با صورت نورانی و در حال تبسم از جلوی من رد شدند.

• ایشان مسیرشان و عادتشان این بود که در امور مدیریتی کشور دخالت نمی‌کردند که این خودش تقویت مدیریت کشور و رهبری بود. ولی دلسوزی و دعایشان را داشتند و در خلوت‌ها،‌ آنچه لازم خیرخواهی بود به آقایان می‌فرمودند.

• در جریان فتنه 18 تیر، آقازاده مقام معظم رهبری با مرحوم آقای بهجت دیداری داشتند که مرحوم آیت‌الله بروجردی هم در آن جلسه حضور داشتند. آیت‌الله بهجت به آقازاده رهبر انقلاب فرمودند، به پدر سلام برسانید و بگویید محکم در جای خودش بنشیند، دشمنان می‌خواهند پدر شما را از جایگاهش بلند و ضربه‌های سنگینی را به نظام وارد کنند.

• منبع موثقی از آیت‌الله بهجت نقل کردند که ایشان در خواب دیدند که حضرت امام زمان(عج) در مجلسی حضور داشتند،‌ علمای بزرگ اسلام هم در خدمت آقا امام زمان(عج) بودند،‌ آیت‌الله خامنه‌ای وارد شدند و امام زمان (عج) جلوی پای ایشان تمام قد بلند شدند و برای ایشان جایی برای نشستن باز کردند.

• در خواب یا مکاشفه‌ای ایشان خطری را نسبت به انقلاب پیش‌بینی کرده بودند و به مقام معظم رهبری پیغام دادند که خطری را نسبت به انقلاب پیش‌بینی کرده‌اند و توصیه صدقه و دعاهای خاص را به ایشان کردند و فرمودند، آنچه از من ساخته بود نیز انجام دادم.


نوشته شده در پنج شنبه 89/2/30ساعت 12:1 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

 

 

آخرین تصویری که از آیت الله بهجت گرفته شد ، صحنه دست تکان دادن ایشان به نشانه خداحافظی ، بود. و او خود میدانست که پروردگارش می خواندش:

یا ایتها النفس المطمئنه . ارجعی الی رب راضیه مرضیه 

 

اولین سالگرد عروج ملکوتیش تسلیت باد.

 


نوشته شده در شنبه 89/2/25ساعت 11:3 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

   1   2      >


Design By : ParsSkin.com