سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون


از پله برقی ایستگاه قلهک پایین اومدم و با لباس های نظامی خاکی و عرقی که حاصل شب بیداری و نگهبانی پادگان بود،از کنار معدود آدم های

شیک پوش تو ایستگاه رد شدم. حدود 2 ساعت از تحویل سال 1391 می گذشت. توی سالن ایستگاه روی صندلی کنار یک زوج خارجی نشستم و مترصد فرصتی بودم تا  سر صحبت رو با اونها باز کنم. زوج استرالیایی که از مردم ایران با عنوان"Very good people " و از ایران با عنوان "Beautiful country" یاد می کردند.

گپ زدن با هم صحبت های جدیدم تازه تموم شده بود که صدای مجری رادیو مثل برق خشکم کرد. "مقام معظم رهبری امسال را سال  تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری نموده و فرمودند:... ."

یعنی باید کار به جایی برسه که آقا بعد از بارها تاکید در سخنرانی هاشون بالاخص سخنرانی های سال 90 و عدم مشاهده نتیجه قابل قبول، رسما سال 91 رو به نام تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری کنه!

آقای مسئول! واقعا شرم آور است که بعد از هر صحبت آقا درباره لزوم تقویت تولید داخلی بر صندلی ریاست تکیه زنید و فریاد احسنت و مرحبایتان بلندشود و سمعا و طاعتایتان گوش فلک را کر کند اما به خاطر منافع آنی و بعضا شخصی حتی رویای بهبود تولید داخلی را هم نابود کنید.

جهت اطلاع: تنظیم واردات لازم است، کنترل واردات لازم است. صرف اینکه ما نگذاریم بازار در یک فصلى - مثلاً فصل شب عید - از فلان کالا خالى بماند، خیلى توجیه کاملى براى افزایش واردات نیست. حتماً بایستى در مسئله واردات ملاحظه تولید داخلى بشود. مقام معظم رهبری (مدظله)/ دیدار فعالان بخش‌هاى اقتصادى‌ کشور/26/5/1390

هموطن ولایی که شعار "وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد" تو لرزه بر اندام دشمنت انداخته، مگر قرار با رهبرمان "از تو به یک اشارت، از من به سر دویدن نبود"؟ حکم مجاهدت آمده، تعلل از برای چیست؟

جهت اطلاع: دلبستگی به تولیدات بیگانه و بی اعتنایی به تلاش کارگران ایرانی بیماری و عادت بدی است که پول و ثرورت کشور را به جیب کارگری خارجی سرازیر می‌کند؛ به نظر من یکی از قلم‌های مجاهدت اقتصادی مردم این است که سراغ کالاهای داخلی و ساخت داخل بروند. مقام معظم رهبری (مدظله)/ دیدار با کارگران سراسر کشور، 7/2/90

 

 

 

 


نوشته شده در سه شنبه 91/1/1ساعت 8:45 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com